UA | RU

Блок-контакти до контакторів КТ-6000

Блок-контакти до контакторів кт-6023 та кт-6033

Блок-контакти необхідні для перемикання в ланцюгах керування контактора, а також у ланцюгах блокування та сигналізації.

Вони розраховані на тривале проведення струму не більше 20 А і відключення струму не більше 5 А. Контакти виконуються як замикаючі, так і розмикаючі.

Інформація для замовлення:
Блок-контакт КТ-6023 297,00 грн (з ПДВ)
Блок-контакт КТ-6033 324,00 грн (з ПДВ)
Габарити, мм, не більше: 200х120х140
Вага, кг: 0,190 / 0,410
  • Менеджер: Василенко Сергій
    Телефон/київстар: 098-20-100-87
    Телефон/водофон: 095-600-16-44
    Факс: 0462-65-15-44
    E-mail:
  • Кількість замикаючих + розмикаючих контактів: 2з + 2р
    Номінальний струм, А 10
    Номінальна напруга, В 380
    Механічна зносостійкість (циклів увімкнення/вимкнення) 10 млн.
    Комутаційна зносостійкість (циклів увімкнення/вимкнення) 200 тис.
  • Умови оплати: передоплата
    Терміни відвантаження 1-2 дні
    Служби доставки /щодня/ Нова пошта, Нічний експрес
    - додатково: Інтайм, Делівері, САТ та ін.
    Доставка за рахунок: покупця

Блок-контакти контакторів КТ та КТП місткового типу. Наше підприємство випускає вузол блок-контактів у наступному виконанні: два замикаючі та два розмикаючі контакти.

На фото зліва блок-контакт до контактор КТ-6023, праворуч до контактор КТ-6033. Блок контакти до контакторів КТ-6033 можна встановлювати і контактори КТ-6043, і КТ-6053.

Для правильної установки блок-контактів між скобою та корпусом блок-контакту є прикладка з насічкою. Така ж насічка є і на корпусі вузла блок-контактів, що дозволяє зміщувати корпус щодо скоби при відпущених гвинтах, що кріплять, і надійно його фіксувати при затяжці гвинтів. Затискачі блок-контактів розраховані на приєднання прямих дротів (без кілець) з лицьового боку.

Траверса вузла блок-контактів контакторів повинна мати додатковий хід вгору до 1 мм при замкнутому положенні магнітної системи (включеному положенні) контактора. Цей хід забезпечується за рахунок переміщення корпусу блокконтактів щодо скоби. При цьому потрібно відпустити гвинти, що кріплять корпус до скоби. Після необхідної установки (регулювання) блок-контактів гвинти, що кріплять, необхідно затягнути, стежачи за тим, щоб насічка на корпус збігалася з насічкою на прокладці, що знаходиться між корпусом і скобою 6лок-контактів. Неприпустиме заїдання траверси у напрямних.

При зносі срібних напайок потрібно змінити контакти. Після встановлення нових контактних пластинок вони (нові нерухомі контакти) фіксуються відгинанням хвостовика на кут 20-30 ° С поверхонь блок-контактів потрібно регулярно видаляти пил, щоб уникнути утворення провідних містків і перекриттів. Для уникнення поломки пластмас блок-контактів слід стежити за тим, щоб при включенні контактора хвостовик якоря не робив удару по пластмасі.

Перевірку відсутності жорсткого удару слід проводити таким чином: увімкнути контактор; перевірити наявність люфту між штовхачем траверси і хвостовиком якоря, для чого необхідно підтягнути до себе частина траверси, що виступає над кришкою, при цьому люфт між штовхачем траверси і хвостовиком якоря повинен бути не менше 1,5-2 мм. За відсутності люфта або величини останнього менше за вказану його необхідно збільшити за рахунок числа шайб під дужкою, що несе блок-контакт.

Вузол блок-контактів контактора КТ-6023 та контактора КТ-6033 складається з пресованого корпусу з нерухомими контактами та пресованої траверси, що несе рухомі контакти.

Переміщення траверси відбувається у напрямних. У конструції блок-контактів контактора передбачена можливість регулювання розчинів та провалів. Величини розчинів та провалів блок-контакту залежать від настановного положення блок контакту на контакторі.

Для правильної установки блок-контактів між скобою та корпусом блок-контакту є прокладка з насічкою. Така ж насічка є на корпусі вузла блок-контактів, що дозволяє зміщувати корпус щодо скоби при відпущених гвинтах і надійно його фіксувати при затягуванні гвинтів.

Затискачі блок-контактів розраховані на приєднання прямих дротів (без кілець) з лицьового боку.

Траверса вузла блок-контактів контактора має додатковий хід вгору до 1мм при замкнутому положенні магнітної системи (включеному положенні) контактора. Цей хід забезпечується за рахунок переміщення корпусу блокконтактів щодо скоби

Після необхідної установки (регулювання) блок-контактів гвинти, що кріплять, необхідно затягнути, стежачи за тим, щоб насічка на корпусі збігалася з насічкою на прокладці, що знаходиться між корпусом і скобою блок-контактів.

Для уникнення поломки пластмас блок-контактів необхідно стежити за тим, щоб при включенні контактора хвостовик якоря не робив удару по пластмасі.

Контактна інформація:

Контактна особа: Василенко Сергій Васильович
Телефон: +38-098-20-100-87
Факс: +38-0462-65-15-44
E-mail:
Адреса: вул. Боженка, 106, Чернігів, Україна, 14005